Dia 11

by - de setembre 19, 2018



Primera entrada de moltes, primera entrada de vint-i-huit. Sempre he volgut escriure un blog i ara, l'asignatura Desenvolupament Curricular i Aules Digitals en la educació infantil, mes col·loquialment coneguda com DCADEI (de aquesta manera sempre serà més fàcil de recordar el seu nom) m'ha donat l'oportunitat. El dia 11 de setembre vam tindre la primera classe d'aquesta assigntaura i no m'ha pogut sorprendre més. Alumnes i amics, m'havien  parlat molt bé d'aquesta,  però no savia que seria tan interesant.

Ens han presentat una assignatura que està molt bé organitzada i a més és molt dinámica i sense exàmens. Serem nosaltres els que realitzarem els temes de teoría, punt a favor ja que aprenderem més si treballem nosaltres els temes i anirem més motivats a classe, lo que faciliarà el transcurs d'aquesta.

No tinc res més a dir sobre aquesta primera classe, a part que es nota que el professor es preocupa pels alumnes.

Fins a la pròxima!

You May Also Like

0 comentaris