Dia 13

by - d’octubre 02, 2018


Bona vesprada! Ací estem altre dia! 

Aquesta entrada deuria haver-la fet la primera setmana, però ha sigut impossible, però no és cap inconvenient ja que la essència del segon dia de classe no s’oblida. 

Record que en aquesta segona classe no vam donar cap tema de teoria, però vam fer un sorteig de temes els quals haurem de preparar-nos cada grup al llarg del curs.

Una de les meves companyes, que ha donat la casualitat que pertany al meu grup ha sigut la mà innocent del sorteig.  

A nosaltres ens ha tocat el Tema 8 "La imatge fixa en l’ensenyament: la fotografia, contes, pósters i murals". M'he alegrat molt ja que és un tema que m'agrada molt. Sóc una amant de la fotografia i per tant de la imatge fixa i digital i més si es pot traslladar a l'aula. A vosaltres que vos pareix este tema? Vos pareix interessant?

Fins a la pròxima! 

You May Also Like

0 comentaris