Un dijous més en aquest
blog i amb noves coses apreses. Heu reflexionat la foto anterior? Què vos a
paregut? Què penseu sobre eixa unió entre el món digital i artístic i sobre
totes les ferramentes que s'empren dia a dia per al tractament d'informació o
fotografies en Internet? Heu reflexionat per eixa part o vos heu centrat en una
altra cosa? Realment no importa que hàgeu pensat o quin tipus de preguntes se
vos hagen plantejat al veure la imatge, ja que cada u és lliure de pensament.
No
m’embolique més i anem a l'important, el dia 20 de setembre. Aquest dia el nostre
professor tampoc va vindre, però la classe es va desenvolupar dela mateixa
manera i amb tota normalitat. Va vindre el professor substitut, Juanma, que va
ser el mateix que el dia 18. Aquesta classe va ser teòrica i continuem
reflexionant, esta vegada amb menys vergonya que el dia anterior, vam estar
tots molt més participatius i això és un punt a favor. En aquesta sessió hem
donat per finalitzat el Tema 1 i no ens podem queixar, ja que ens ha donat una
classe magistral, on ens ha introduït temes des de la seguretat enfront de
l'ordinador i internet a presentar-nos una seqüència des d'un enfocament
operacional que ens va a servir d'utilitat tant per a la nostra vida diària com
per a realitzar tasques més complexes, esta seqüència són unes preguntes que
ens faran capaços per exemple de definir paraules com “llapis”. Què, Per a què,
Com, Amb què, Quan, On, Qui o Quant.
Finalment, vos deixe per ací una foto que ens fet
reflexionar, a veure que peseu vosaltres i que em podeu dir sobre la imatge

0 comentaris