Dia 20

by - d’octubre 16, 2018

Un dijous més en aquest blog i amb noves coses apreses. Heu reflexionat la foto anterior? Què vos a paregut? Què penseu sobre eixa unió entre el món digital i artístic i sobre totes les ferramentes que s'empren dia a dia per al tractament d'informació o fotografies en Internet? Heu reflexionat per eixa part o vos heu centrat en una altra cosa? Realment no importa que hàgeu pensat o quin tipus de preguntes se vos hagen plantejat al veure la imatge, ja que cada u és lliure de pensament.


No m’embolique més i anem a l'important, el dia 20 de setembre. Aquest dia el nostre professor tampoc va vindre, però la classe es va desenvolupar dela mateixa manera i amb tota normalitat. Va vindre el professor substitut, Juanma, que va ser el mateix que el dia 18. Aquesta classe va ser teòrica i continuem reflexionant, esta vegada amb menys vergonya que el dia anterior, vam estar tots molt més participatius i això és un punt a favor. En aquesta sessió hem donat per finalitzat el Tema 1 i no ens podem queixar, ja que ens ha donat una classe magistral, on ens ha introduït temes des de la seguretat enfront de l'ordinador i internet a presentar-nos una seqüència des d'un enfocament operacional que ens va a servir d'utilitat tant per a la nostra vida diària com per a realitzar tasques més complexes, esta seqüència són unes preguntes que ens faran capaços per exemple de definir paraules com “llapis”. Què, Per a què, Com, Amb què, Quan, On, Qui o Quant.


Finalment, vos deixe per ací una foto que ens fet reflexionar, a veure que peseu vosaltres i que em podeu dir sobre la imatge


Museu Escolar de Pusol, Elche

Fins a la pròxima! 😜

You May Also Like

0 comentaris