Un altre dia més en este blog! 😋
Heu reflexionat sobre la fotografia de l'entrada anterior? Vos heu
adonat de les grans diferències que hi ha entre el sistema educatiu i les aules
actuals, amb el que havia fa uns anys? Hem evolucionat i segur que per a bé.
En aquesta entrada no parlarem d'açò, encara que seria molt interessant
crear un debat del tema anterior, si no que parlarem del que realment ens
importa, la classe del dia 25.
El dia 25 va ser dimarts, però no va importar a l'hora de realitzar una
classe pràctica. Òscar, el nostre professor ens va explicar la Pràctica 2, “Fotografía
Web2.0”. M'ha agradat molt aquesta pràctica ja que la fotografia m'interessa
molt i gràcies a aquesta classe he aprés dades més tècnics que no coneixia, com
els mapes de bits o alguns conceptes bàsics que no entenia del tot.
La pràctica en si tenia unes quantes parts, des de fer una foto i
editar-la amb “Aviary”; com realitzar un mosaic de lletres i posar-li un marc
amb “ImageChef”.
Gràcies a esta pràctica hem aprés moltes aplicacions d'edició que ens
poden ser de gran utilitat, a més d'informació bàsica sobre les imatges que
prenem, simplement, amb el nostre mòbil.
Opine que és una practica molt interessant i molt entretinguda, o com a punt
a favor és la part optativa, amb la que podrem pujar nota si la realitzem
correctament.
I això és tot, el pròxim dia ja vos comptaré que tal està anant la
pràctica i que serà el que ocórrega el dijous 27.
Fins a la pròxima!
0 comentaris