Dia 27

by - d’octubre 21, 2018


Bona tarda i benvolguts altra entrada més!
No vull ser molt avorrida, però he de dir-vos que la pràctica anterior va vent en popa, el meu grup i jo sabem organitzar-nos molt bé, per la qual cosa no tindrem cap problema per a realitzar-la.
La classe de hui ha sigut prou productiva ja que Òscar ens ha deixat la classe sencera per a avançar tant la practica que vos comentava, com el treball de teoria, a més podíem preguntar-li qualsevol dubte sobre ambdós treballs, sobre com volíem enfocar-los o sobre qualsevol dubte que tinguérem, encara que el ens diu que no hem de preguntar-li si el treball esta bé o no, ja que hem de ser nosaltres els que valorem el nostre treball durant la realització d’aquest, i la veritat que esta en lo cert ja que no hem de dubtar del nostre criteri i saber si el que hem realitzat esta correcte o no.
Aquesta entrada acaba ací ja que no puc dir-vos més sobre aquest dia i ja vos diré a la pròxima que tal van avançant els treballs.
Fins prompte! 🙋

You May Also Like

0 comentaris