Bona vesprada, com esteu tots?
Què tal esta començant la setmana? I el mes? Hui és dimarts i tots els dimarts tenen un xicotet sabor a
dilluns, però mirant-ho al revés, un dia més, és un dia menys perquè arribe el
cap de setmana.
Les pràctiques van prou bé, però ens costa això de parlar en públic, pel
que el nostre professor ens ha donat unes pautes sobre com controlar eixes
emocions i saber que fer en cada moment. La conclusió que agafe d’aquest
problema és que hem de confiar en nosaltres mateixos, i a més, que la confiança és la base de tot, amb la que
podem expressar-nos correctament i realitzar una explicació en la què tots
aprenguem. Serem mestres i això és un tema molt important i al qual ens devem
d'enfrontar.
El nostre professor ens ha donat també algunes pautes sobre el treball
que hem de presentar en uns dies i ha resolt xicotets dubtes per a poder
continuar amb el nostre deure.
Fins ací el dia de hui i vos espere en la següent classe.
0 comentaris