#dcadei#educació#mondigital#murals #Canva #Glogster #muraldigital#museu #reflexio#pràctica #reflexio
Dia 4
Bona tarda!
Ja és dijous, un pas més i entrem en el cap de setmana, el qual esperem
amb ànsies.
En la classe de hui, Òscar ens ha explicat la Pràctica 3, la qual tracta
sobre els murals. Ens ha parlat sobre els murals tradicionals i sobre els
murals digitals; aquestos últims són els que menys coneixem però que a poc a
poc s'estan guanyant un buit en les nostres aules.
Pense que l'ús de les Tic per a realitzar murals és quasi
imprescindible, ja que en internet podem trobar una gran varietat d'aplicacions
amb els quals podem realitzar murals i amb milers de funcions les quals ens
permetran realitzar un flexible i al nostre gust.
El nostre professor ens ha deixat algunes ferramentes per a l'elaboració
del dit murals digitals, com poden ser Lli, Glogster o Canva.
A partir d'un Power i tota la informació que ens ha explicat, crec que
realitzar el mural per a la practica 3 serà “pan comido”; i no tindrem cap
dificultat per a realitzar-ho.
Vos deixe alguns exemples sobre murals, i fins a la pròxima entrada!


0 comentaris