Bona vesprada! Ha passat ja un temps des de l'última classe, una setmana
per a ser exactes i almenys a mi se m'ha passat prou ràpid. Tornem a la rutina
i per tant tornem amb la teoria.
Hui teníem que entregar un esborrany del nostre treball de teoria,
encara que podem anar modificant i corregint qualsevol aspecte fins al dia de
la nostra presentació.
Hui
ha sigut el primer dia d'exposicions i les nostres companyes ens han exposat el
Tema de L'organització de les TIC al centre (Pla TIC) , un tema prou
interessant i útil per al nostre futur com a docents. Després hem intentat fer
un xicotet debat, però com sempre, la vergonya s'apodera de nosaltres i és
quasi impossible, però les nostres companyes han pogut traure xicotetes frases
de nosaltres. Per últim hem realitzat un Kahoot! , que si no ho coneixeu és una
plataforma online que et permet realitzar un test, amb diverses opcions de
resposta, una vegada creat este Kahoot! cada participant haurà d'ingressar un
codi al seu dispositiu amb el qual podrà contestar les preguntes que
apareixeran en la pantalla de qui haja creat el Kahoot! . Realitzar açò cada
vegada que acabem de donar un tema teòric és prou interessant ja que aprens
d'una manera més divertida i no es fa tan pesada la teoria.
Açò és tot, espere que proveu el Kahoot! i em compteu que tal.
Fins a la pròxima! ✌
0 comentaris