Dia 11

by - d’octubre 25, 2018


Bona vesprada! Ha passat ja un temps des de l'última classe, una setmana per a ser exactes i almenys a mi se m'ha passat prou ràpid. Tornem a la rutina i per tant tornem amb la teoria.
Hui teníem que entregar un esborrany del nostre treball de teoria, encara que podem anar modificant i corregint qualsevol aspecte fins al dia de la nostra presentació.
Hui ha sigut el primer dia d'exposicions i les nostres companyes ens han exposat el Tema de L'organització de les TIC al centre (Pla TIC) , un tema prou interessant i útil per al nostre futur com a docents. Després hem intentat fer un xicotet debat, però com sempre, la vergonya s'apodera de nosaltres i és quasi impossible, però les nostres companyes han pogut traure xicotetes frases de nosaltres. Per últim hem realitzat un Kahoot! , que si no ho coneixeu és una plataforma online que et permet realitzar un test, amb diverses opcions de resposta, una vegada creat este Kahoot! cada participant haurà d'ingressar un codi al seu dispositiu amb el qual podrà contestar les preguntes que apareixeran en la pantalla de qui haja creat el Kahoot! . Realitzar açò cada vegada que acabem de donar un tema teòric és prou interessant ja que aprens d'una manera més divertida i no es fa tan pesada la teoria.
Açò és tot, espere que proveu el Kahoot! i em compteu que tal.
Fins a la pròxima! ✌

You May Also Like

0 comentaris