Dia 16

by - de novembre 05, 2018

Benvinguts un dia més a mi blog!

El dia de hui ha sigut un poc diferent ja que el nostre professor no ha pogut vindre, i un company seu li ha substituït, però d'altra banda tot a continuat de la mateixa manera. Les nostres companyes han fet exposició corresponent al Tema 3, el qual es titulava “Les Tic i la inclusió educativa”;.

M'ha paregut molt interessant el tema que ens han exposat les nostres companyes ja que ens han mostrat l'important que són les TICS en l'aula i l'útils que són per a ajudar persones amb n.e.e.

Les nostres companyes ens han comptat coses molt interessant sobre la inclusió, i vos vaig a deixar una foto perquè ho entengueu millor.


Enteneu la imatge no? Vos fa reflexionar? La part positiva d'açò és que ara mateix ens trobem en una fase d'Inclusió però també d'Integració ja que actualment hi ha molts col·legis que tenen una classe només de persones amb n.e.e, però és trist pensar que uns anys atras se'ls excloïa o inclús no eren reconeguts en la societat.

També les nostres companyes, ens han mostrat la imatge d'alguns dispositius creats especialment per a persones amb necessitats especials, els quals són molt útils perquè d’aquesta manera puguen desenvolupar la seua autonomia sense cap problema.

Finalment hem vist un vídeo el qual ens ha fet reflexionar i espere que a vosaltres també.


Fins a la pròxima!




You May Also Like

0 comentaris