Dia 18
Hui és dijous i ja ol un poc més a cap de setmana, així que espere que estigueu tots bé.
Hui hem deixat de banda les exposicions, hem relaxat la nostra part teòrica per a centrar-nos en la pràctica 4.
Óscar ens ha presentat la pràctica que hem de realitzar per al dia 6 de novembre, la qual tracta sobre la realització d'una Webquest.
Què no sabeu el que és? No vos preocupeu, jo tampoc sabia el que era fins que m'ho van explicar, així que per a fer vos una idea, una webquest és un tipus d'activitat guiada en la que es proposa a l'alumnat una tasca i un procés de treball basats,principalment, en recursos d'Internet. Al principi el concepte és un poc complicat d'entendre, però quan vos pose un exemple, sabreu de seguida que és.
Nosaltres hem de fer una webquest per a infantil, la qual cosa pense que és un repte prou gran ja que ha d'estar molt ben explicada i detallada amb dibuixos per a que xiquets de 3,4 o 5 anys puguen entendre-la, també pense que a banda de ser un repte, és una activitat que ha d'estar guiada contínuament pel professors, ja que els xiquets a eixes edats no saben llegir bé, per la qual cosa no entendrien la webquest.
Nosaltres la intentarem fer-la el millor possible per als nostres alumnes d'infantil, així que ja vos comptaré com està anant tot.
Fins al dimarts!
0 comentaris