Dia 23
Bona vesprada a tot el món!
Que tal el començament de setmana? Espere que este anant
genial,
encara que els dimarts, sàpien un poc a dilluns, ja ens
trobem més prop del cap de setmana.
En el dia de hui hem deixat de banda la pràctica i ens
hem centrat en la teoria; les nostres companyes ens han explicat el Tema 4,
Internet aplicat a l'educació, i la veritat que ha sigut un tema molt
interessant, ja que ens han mostrat ferramentes que ja coneixíem, com les Wiki,
i altres com el Cacera dels tresors, un recurs educatiu que s'usa per a la creació de Unitats Didàctiques, però que era nova per a nosaltres.
Ha sigut interessant veure com a recursos que trobem en
Internet fàcilment
i usem pràcticament diàriament com el blog, foren tan útils en l'aula.
Dins d’aquest
tema, també ens hem trobat amb les Webquest, allò que Óscar ens va presentar fa
una setmana i a la qual ens hem posat ja mà a l'obra, però sincerament, gràcies
també a l'explicació de les nostres companyes, hem comprés totalment el que és
una webquest, així que quan tinguem la nostra finalitzada, vos posaré l'enllaç
perquè li tireu una ullada, ja que la idea que hem tingut crec que és prou
original.
Fins al dijous!




0 comentaris