Bona tarda, avui és dijous i toca entrada de blog!
Espero que esteu tots bé, encara que no us podeu queixar ja que s'aproxima el cap de setmana.
Hui, dijous vin-i-cinc d'octubre, les meves companyes ens vam presentar el Tema 5 de teoria, "La familia i les Tic", i crec que per el nom, ja sabeu per on van els tirs.
En general, podem dir que en el tema que ens han mostrat en classe hem descobert algunes eines molt útils que connecten el món familiar amb l'escola, algunes són les que ja coneixeu com a blogge, o edmodo, que potser l'heu usat en el col·legi, com és el meu cas.
Aquests recursos que connecten la família i l'escola em semblen molt útils per al desenvolupament del xiquet en l'escola, ja que els pares i mares del xiquet o xiqueta en qüestió estaran sempre informats del que ocorre en l'escola, ja siga el treball diari o les notes de final de curs; encara que veig un inconvenient bastant gran en aquest tema i és que actualment per molt avanç tecnològic que tinguem hi ha moltes persones que no es poden permetre tenir internet a casa o tenir un ordinador. Pense que açò crearia una major desigualtat entre les persones amb i sense recursos econòmics.
Així i tot, em segueix semblant uns recursos molt útils que connecten la família i l'escola.

0 comentaris