Dia 6
Bon dia!
Hui és dimarts i toca
pràctica, encara que no ens podem queixar, ja que la setmana passada vam tindre
un pont prou gran.
Espere que el
començament de setmana no este sent massa dur, a nosaltres ens ha tocat
entregar la pràctica 4, la que vos vaig comentar de la Webquest. Al principi
ens resulte un poc complicada i no sabíem per on començar, però a poc a poc ens
vam fer amb ella i ens ha quedat de 10, L'expressió de l'art és
la nostra Webquest, així que si voleu veure, només heu de punxar en el nom.
No m'allargue més i
vos coment la classe de hui; Óscar ens ha explicat la Pràctica 5, en la qual
hem de fer un vídeo com a recurs educatiu, emprant diferents editors, plans, i
inclús elaborant un guió tècnic.
M'ha resultat molt interessant ja
que el professor ens ha explicat tant aspectes tècnics com els connectors, com a
aspectes per a fer un vídeo didàctic. Este treball ho tenim que entegar en dos
setmanes, així que durant elles o aniré comentant que tal va la pràctica,
perquè ara mateix crec que serà tot un repte per al meu grup, ja que hi ha parts del treball que no hem entés del
tot, però a poc a poc, amb li professor hem anat resolent els nostres dubtes, i
el que més ens importa, ens hem de cenyir al guió que ens ha proposat
Fins a la
pròxima entrada!
0 comentaris