Dia 8

by - de novembre 21, 2018

Avui és dijous i toca presentació del Tema 7 "La Informàtica i els multimèdia: la seua utilització en l'educació infantil"

Els meves companyes ens vam parlar sobre que són els multimèdia, que fases hi ha, que tipus, com s'utilitzen i fins i tot com podem donar-li ús en l'aula, alguna cosa que ha sigut molt util ja que com a futurs docents, els elements multimèdia són recursos que anem a haver d'utilitzar si o si pels temps que són.


En aquesta assignatura, aquest tema ho hem anat tractant al llarg del  curs ja siga en pràctiques, o en altres treballs, però mai ho hem tractat més a fons.

He de dir que m'ha agradat molt la idea que nostres companyes hagen presentat algun cas pràctic, ja que d'aquesta manera podem apreciar de manera més visual i efectiva dit tema.

Ens veiem la próxima entrada i us avance, que el pròxim dia és el meu grup el que presenta, així que ja us explicaré que tal l'experiència.

Fins a la pròxima

You May Also Like

0 comentaris