#blogger#coneiximent#dcadei#informàtica#kahoot#mondigital#pràctica #reflexio#recursos#tecnològic#teoria#treball
Dia 8
Avui és dijous i toca presentació del Tema 7 "La Informàtica i els multimèdia: la seua utilització en l'educació infantil"
Els meves companyes ens vam parlar sobre que són els multimèdia, que fases hi ha, que tipus, com s'utilitzen i fins i tot com podem donar-li ús en l'aula, alguna cosa que ha sigut molt util ja que com a futurs docents, els elements multimèdia són recursos que anem a haver d'utilitzar si o si pels temps que són.
En aquesta assignatura, aquest tema ho hem anat tractant al llarg del curs ja siga en pràctiques, o en altres treballs, però mai ho hem tractat més a fons.
He de dir que m'ha agradat molt la idea que nostres companyes hagen presentat algun cas pràctic, ja que d'aquesta manera podem apreciar de manera més visual i efectiva dit tema.
Ens veiem la próxima entrada i us avance, que el pròxim dia és el meu grup el que presenta, així que ja us explicaré que tal l'experiència.
Fins a la pròxima
0 comentaris