Dia 13
Bona vesprada,
que tal esteu tots! Avui és dimarts (13) i bé, els nervis i (la mala sort) ja
se m'han passat.
Avui, com vaig
comentar en l'entrada anterior, l'exposició del dia d'avui la fèiem el meu grup
i jo. Aquesta exposició era del tema 8 “La imatge fixa a l’ensenyança: la utilització
educativa dels pòsters, fotonovel·els i murals multimèdia.”
Era un tema
bastant fàcil d'entendre però que m'ha costat exposar principalment pels meus
nervis, els quals sempre em juguen una mala passada, però a poc a poc he anat
soltant-me i finalment tot ha eixit millor del que esperàvem.
En el nostre
treball hem parlat de temes com la imatge digital, la fotonovel·la, el procés
de disseny etc., i finalment hem exposat un cas pràctic, ja que pensem que
d'aquesta manera, els nostres companys acabarien entenent millor el tema i a
més, com podríem adaptar-ho a l'aula.
Finalment hem fet
un Kahoot! on hem vist que els nostres companys han entès el tema a la
perfecció i on hem pogut resoldre xicotets dubtes que hagen sorgit.
Esperem que els
nostres companys i en el dia d'avui, alumnes, hagen gaudit de l'exposició tant
com nosaltres ho hem fet.
0 comentaris