Dia 13

by - de novembre 24, 2018


Bona vesprada, que tal esteu tots! Avui és dimarts (13) i bé, els nervis i (la mala sort) ja se m'han passat.

Avui, com vaig comentar en l'entrada anterior, l'exposició del dia d'avui la fèiem el meu grup i jo. Aquesta exposició era del tema 8 “La imatge fixa a l’ensenyança: la utilització educativa dels pòsters, fotonovel·els i murals multimèdia.”

Era un tema bastant fàcil d'entendre però que m'ha costat exposar principalment pels meus nervis, els quals sempre em juguen una mala passada, però a poc a poc he anat soltant-me i finalment tot ha eixit millor del que esperàvem.

En el nostre treball hem parlat de temes com la imatge digital, la fotonovel·la, el procés de disseny etc., i finalment hem exposat un cas pràctic, ja que pensem que d'aquesta manera, els nostres companys acabarien entenent millor el tema i a més,  com podríem adaptar-ho a l'aula.

Finalment hem fet un Kahoot! on hem vist que els nostres companys han entès el tema a la perfecció i on hem pogut resoldre xicotets dubtes que hagen sorgit.
Esperem que els nostres companys i en el dia d'avui, alumnes, hagen gaudit de l'exposició tant com nosaltres ho hem fet.

Moltes gràcies i fins al pròxim dia.

You May Also Like

0 comentaris