Dia 15

by - de novembre 25, 2018


Bon dia, com esteu tots?

Hui tocava teoria, i les meves companyes van exposar el Tema 9, La Competència Digital de l'Alumnat de l'Educació Infantil.

Abans de començar amb el dia de hui, volia fer-vos una qüestió, sabeu que és la competència digital? Penseu que els mestres han de tindre coneixements sobre les noves tecnologies i eines?

Més o menys, després de tantes exposicions, ja ens podíem fer una idea que era la competència digital, però les meves companyes ens han donat una definició amb més coherència i sentit. Segons les meves companyes la competència digital és aquella que implica l'ús creatiu, crític i segur de les tecnologies de la informació i la comunicació per a assolir els objectius relacionats amb el treball, l'ocupabilitat, l'aprenentatge, l'ús del temps lliure, la inclusió i participació en la societat.

Com us he preguntat al principi, he de dir que si és necessari tindre coneixements d'informàtica, no sols per a saber utilitzar els recursos sinó també per a poder extraure partit de cada u d'ells; per això les companyes també ens han explicat que per a aconseguir aquesta competencia, de la qual parlàvem al principi, hem de saber, hem de saber fer i hem de saber ser.

Espere que us haja agradat aquest tema, ja que és molt important per a nosaltres, que serem futurs docents.

Fins al pròxim dia!





You May Also Like

0 comentaris