Dia 20
Bona vesprada! Que tal esteu tots?
Hui és dimarts i ja sabeus el
que passa, com pugueu estar veient, entrada nova al blog.
Hui, Òscar, el meu professor, ens ha deixat tot el temps de la classe per a realitzar i preparara les pràctiques següents, que ens hi ha vingut bé, ja que hem aprofitat les dues hores i hem avançat treball.
A més del temps, ens ha deixat la pissarra digital per a què la utilitzarem i la provàrem, i de veres, que ens ha agradat molt i li podíem fer a Òscar totes les preguntes que volguérem, ja que és faci tindre dubtes.
Fins a la pròxima!
Hui, Òscar, el meu professor, ens ha deixat tot el temps de la classe per a realitzar i preparara les pràctiques següents, que ens hi ha vingut bé, ja que hem aprofitat les dues hores i hem avançat treball.
A més del temps, ens ha deixat la pissarra digital per a què la utilitzarem i la provàrem, i de veres, que ens ha agradat molt i li podíem fer a Òscar totes les preguntes que volguérem, ja que és faci tindre dubtes.
Fins a la pròxima!
0 comentaris