Bona vesprada, que
tal esteu, ja és dijous i estem més prop del cap de setmana. Com heu pogut
veure el dimarts passat va haver-hi classe pràctica, per la qual cosa avui
tenim classe teòrica.
En el dia d'avui els
nostres companyes ens han explicat el Tema 10: Utilització educativa del sota. Els
podcast, la música i la ràdio.
En aquest tema ens
han explicat que són els Podcast, ja que segurament, és alguna cosa que no
tothom coneix, i que també pot ser molt útil en les classes ja que els alumnes cambiarian
de format i ho sentirian com alguna cosa nou, per la qual cosa d'aquesta
manera, captarem l'atenció dels xiquets.
A part de parlar dels
Podcast, ens han explicat mètodes per a aprendre la música en educació
infantil, beneficis de la música en els xiquets etc, i finalment han parlat de
la ràdio, els seus beneficis, avantatges i fins i tot desavantatges.
Aquest tema m'ha
semblat bastant útil i a més, personalment m'ha agradat molt ja que la ràdio és
un mitjà que m'agrada i que sent habitualment, encara que opine que la ràdio
està poc valorada i que no s'utilitza tant com hauríem de, ja que com han
comentat les nostres companyes, té molts beneficis en l'aula.
Al contrari, els podcast
també els coneixia, però no sóc consumidora d'aquest contingut, no perquè no em
semblen útils si no perquè mai he trobat cap que m'agradara com per a
sentir-ho.
Espere que vos haja
agradat i fins al dimarts!
0 comentaris