Dia 22

by - de novembre 27, 2018


Bona vesprada, que tal esteu, ja és dijous i estem més prop del cap de setmana. Com heu pogut veure el dimarts passat va haver-hi classe pràctica, per la qual cosa avui tenim classe teòrica.

En el dia d'avui els nostres companyes ens han explicat el Tema 10: Utilització educativa del sota. Els podcast, la música i la ràdio.

En aquest tema ens han explicat que són els Podcast, ja que segurament, és alguna cosa que no tothom coneix, i que també pot ser molt útil en les classes ja que els alumnes cambiarian de format i ho sentirian com alguna cosa nou, per la qual cosa d'aquesta manera, captarem l'atenció dels xiquets.

A part de parlar dels Podcast, ens han explicat mètodes per a aprendre la música en educació infantil, beneficis de la música en els xiquets etc, i finalment han parlat de la ràdio, els seus beneficis, avantatges i fins i tot desavantatges.

Aquest tema m'ha semblat bastant útil i a més, personalment m'ha agradat molt ja que la ràdio és un mitjà que m'agrada i que sent habitualment, encara que opine que la ràdio està poc valorada i que no s'utilitza tant com hauríem de, ja que com han comentat les nostres companyes, té molts beneficis en l'aula.

Al contrari, els podcast també els coneixia, però no sóc consumidora d'aquest contingut, no perquè no em semblen útils si no perquè mai he trobat cap que m'agradara com per a sentir-ho.

Espere que vos haja agradat i fins al dimarts!


You May Also Like

0 comentaris