Dia 27
Bona tarda! Dimarts altra vegada i classe teòrica també.
Aquest matí les meues companyes ens han explicat el Tema 11: Mobile Learning: Tablet, on ens han parlat sobre tres conceptes que no coneixem, almenys jo, el e-learning, el m-learning i el u-learning.
Al principi, aquests tres conceptes em pareixien un poquet complicats, inclòs quan les meves companyes van terminar no el vaig entendre. Després Òscar va eixir a la pissarra i el va explicar amb altres paraules i, amb diferents preguntes que li vam fer he aconseguit entendre-ho tot i fer el Kahoot!, en el que la veritat he quedat prou bé, per a ser un tema complicat. He de dir que les meves companyes ho han fet molt bé i ara que ho he entés tot, l'havien explicat massa bé.
Després hem començat amb les exposicions de la pràctica de la pissarra digital on expliquen la Web Quest de la que us he parlat en altres entrades, diverses companyes meves s'han presentat voluntàries per a exposar encara que no ha donat temps a eixir tots, de manera que el pròxim dia segurament exposarem el meu grup i jo, a poc a poc ja em dóna menys vergonya parlar en públic.
Fins ací el dia de hui, ens veurem el dijous!
Aquest matí les meues companyes ens han explicat el Tema 11: Mobile Learning: Tablet, on ens han parlat sobre tres conceptes que no coneixem, almenys jo, el e-learning, el m-learning i el u-learning.
Al principi, aquests tres conceptes em pareixien un poquet complicats, inclòs quan les meves companyes van terminar no el vaig entendre. Després Òscar va eixir a la pissarra i el va explicar amb altres paraules i, amb diferents preguntes que li vam fer he aconseguit entendre-ho tot i fer el Kahoot!, en el que la veritat he quedat prou bé, per a ser un tema complicat. He de dir que les meves companyes ho han fet molt bé i ara que ho he entés tot, l'havien explicat massa bé.
Després hem començat amb les exposicions de la pràctica de la pissarra digital on expliquen la Web Quest de la que us he parlat en altres entrades, diverses companyes meves s'han presentat voluntàries per a exposar encara que no ha donat temps a eixir tots, de manera que el pròxim dia segurament exposarem el meu grup i jo, a poc a poc ja em dóna menys vergonya parlar en públic.
Fins ací el dia de hui, ens veurem el dijous!
0 comentaris