Dia 29
Bona tarda a tots! com esteu? Hui es dijous, i de veres, m'agraden
molt.
Hui, encara que és dijous, hem fet classe teòrica, y les meves companyes han exposat el Tema 12: El vídeo en l'ensenyament i la formació, també he de dir que Òscar, el nostre professor no ha pogut vindre, però el seu company Rafa li ha substituït.
Aquesta presentació ens ha servit de molt, ja que durant els pròxims dies haurem de realitzar una pràctica on el meu grup i jo on farem un vídeo educatiu sobre qualsevol tema. Tenim pensat una idea, així que ja us contareu més.
Jo estic a favor dels vídeos a l'aula infantil, però també tinc opinions enfrontades. Està bé quan volem explicar-les als xiquets algú que de manera presencial no podem, quan volem mostrar-les alguns animals que no podem veure o qualsevol lloc del món al qual no podem viatjar.
Hui, encara que és dijous, hem fet classe teòrica, y les meves companyes han exposat el Tema 12: El vídeo en l'ensenyament i la formació, també he de dir que Òscar, el nostre professor no ha pogut vindre, però el seu company Rafa li ha substituït.
Aquesta presentació ens ha servit de molt, ja que durant els pròxims dies haurem de realitzar una pràctica on el meu grup i jo on farem un vídeo educatiu sobre qualsevol tema. Tenim pensat una idea, així que ja us contareu més.
Jo estic a favor dels vídeos a l'aula infantil, però també tinc opinions enfrontades. Està bé quan volem explicar-les als xiquets algú que de manera presencial no podem, quan volem mostrar-les alguns animals que no podem veure o qualsevol lloc del món al qual no podem viatjar.
D'altra banda penso que de vegades molts mestres utilitzen el vídeo per a tenir entretinguts als xiquets, sense molestar i per tant sense cap fi educatiu.
Fins al pròxim dia!

0 comentaris