Dia 4

by - de gener 06, 2019


Bon dia! Com esteu, ja és desembre, quantes ganes tenia que arribara aquest mes!

En la classe de hui les nostres companyes han exposat el Tema 13, La incorporació als escenaris educatius de la pissarra digital. Mare meva, com hem avançat ja! Fa dos dies encara anàvem pel tema 4!!

En aquest tema hem aprés un poc més sobre les pissarres digitals, tant interactives com no interactives. Ens han explicat com funciona, els formats en els quals podem veure el que volem a la pissarra... i de veritat ha sigut molt interessant, ja que coincideix amb la pràctica que estem fent actualment, o exposem la Web Quest, que no sé si us recordareu d'ella, amb la pissarra digital. Deurem saber com fer les connexions, com utilitzar les funcions que porta...

També, gràcies a les meves companyes hem conegut recursos per a emprar amb les PD com Educaplay o AUTISMIND, les quals no coneixia cap però ara els podré tindre en compte per a un futur.

Les PD és un recurs molt actual a les aules d'infantil, ja que pense que podem motivar als xiquets amb altra cosa que no siga activitats en llapis i paper. Però també ha de tindre cuidat i no utilitzar-la per a posar vídeos o jocs que no sigan útils i solament serveixen per a mantenir ocupats als xiquets.

Fins al proxim dia!




You May Also Like

0 comentaris