AprenentatgeBloggerCompetènciaDigitalComunicacióInformacióInternetNovesTecnologiesPissara DigitalPràcticaTema 14WebQuest
Dia 11
Hola a tots! Com esteu?
L'ús d'internet ens dóna molts avantatges tant en l'àmbit educatiu, com personal, etc. Des del meu punt de vista és un recurs que en els temps en el que vivim és pràcticament necessari, ja que a la xarxa podem trobar quantitat de recursos que podem emprar a les aules.
Després de les exposicions de les nostres companyes hem continuat amb les exposicions de la Web Quest emprant la pissarra que disposem a classe. Per fi, ha sigut el torn de mi grup, diversos dies hem pensat presentar-nos voluntàries però mai trobàvem el moment. Des del meu punt de vista l'exposició n'ha eixit bastant bé, no hem tingut cap problema per a connectar la pissarra però sí que a mitjan exposició la pissarra s'ha apagat sense cap sentit, però ja sabem que amb les noves tecnologies ens pot ocórrer aquestes coses.
Fins al proxim dia! Ja queda menys per a les vacances de Nadal!
0 comentaris