Dia 18 y 20, fins a sempre

by - de gener 06, 2019


Bona tarda a tothom, que tal esteu? Ja és l'última setmana de classe, i de segur que teniu ganes que arribe el nadal per a gaudir de les vacances i les festes amb la vostra família, encara no ens hem d'oblidar estudiar, que en gener tenim els exàmens, encara que d'aquesta assignatura solament tenim una prova final, que per cert, ha sigut aquest dijous 20 de desembre.

Vos preguntareu que faig fent una entrada de dos dies, quan sempre la faig dia a dia, bé, per a facilitar-nos el treball, Òscar el meu professor ens ha deixat agrupar les dues classes en una sola entrada i de veritat, m'agrada fer-la d'aquesta manera, ja que pense que tinc més que contar.

Aquesta entrada la vull fer diferent, no vull contar-vos que hem fet aquestes dues classes, perquè com hem dit al principi, el dijous va ser la prova final i a més hem corregit la pràctica del video que teníem pendent, el que vull és donar-vos les gràcies per llegir-me dia a dia, encara que de vegades haja sigut un poqueta pesada, sempre li dedicava al blog un poquet de temps. Com passa el temps de ràpid, quan Òscar ens va dir que havíem de fer un blog diari vaig pensar, vaja tostó, però ha sigut una experiència genial, ja que sí que havia tingut cert contacte amb un blog, ja que fa molt de temps vaig escriure un, però no ha sigut ni la meitat de gratificant com aquest. Dia a dia hem parlat de les classes i les nostres opinions sobre el tema en qüestió, algú molt interessant, ja que feia que recordarem el tema, i sense adonar-nos compte, memoritzar.

No tinc res més per a dir, però ha sigut una assignatura molt útil per al nostre futur com docents.

Mil gràcies i fins a sempre.

You May Also Like

0 comentaris